they-cant-define-us

call-me-jords-pls:

Nash’s snapchat videos👏
The last one makes me cry from laughter😂

asslikeaaron
asslikeaaron:

themagconbae:

xhayesmendesx:

hallelujahespinosa:

magcaroni-n-cheese:

irishswaq:

nialler-ate-my-url:

cartoontheories:

friendlyneighborhooddork:

trustingtranscendant:

brofistkind:

kaffebesatt:

ask-enever:

thefatboylarry:

Damn it 

NOPE

omg tim curry

I’m not dyin’ tonight.

reblogging for tim curry 

this movie was great tho

Mother Fucker. This blog is about cartoon theories but I have to fucking reblog this because no way in hell am I taking the chance of dying. I’m sorry to the people who follow me.

omg guys sorry but this is fucking scary shit 

Fuck! this scared the shit outta me.. sorry followers but god!

I AM FUCKING AFRAID OF CLOWNS

I HATE THIS SHIT

THIS IS THE THIRD FUCKIN TIME

THIRD TIME

I’m so sorry but it scared the shit out of me

asslikeaaron:

themagconbae:

xhayesmendesx:

hallelujahespinosa:

magcaroni-n-cheese:

irishswaq:

nialler-ate-my-url:

cartoontheories:

friendlyneighborhooddork:

trustingtranscendant:

brofistkind:

kaffebesatt:

ask-enever:

thefatboylarry:

Damn it 

NOPE

omg tim curry

I’m not dyin’ tonight.

reblogging for tim curry 

this movie was great tho

Mother Fucker. This blog is about cartoon theories but I have to fucking reblog this because no way in hell am I taking the chance of dying. I’m sorry to the people who follow me.

omg guys sorry but this is fucking scary shit 


Fuck! this scared the shit outta me.. sorry followers but god!

I AM FUCKING AFRAID OF CLOWNS

I HATE THIS SHIT

THIS IS THE THIRD FUCKIN TIME

THIRD TIME

I’m so sorry but it scared the shit out of me

mr3-caniff

grierhayes:

hayesbae:

merster98:

CAMERON IS CARRYING HAYES BECAUSE HE WAS SLEEPING AWHH

THIS IS BEYOND ADORABLE BYE

OH MY FUCKING GOD

mrs-butler-harries

blastortoise:

image

plo1122
racydoctorsteel:

notsoinnocentalchemist:

trytoswimtostayfloat:

stay-ocean-minded:

honorized:

dreamsof-paradise:

Every single person needs to reblog this. No, it will not ruin your blog, it will make it a million times better. 

So much respect. And sadness. He’s trying so hard to stay strong.

i’m tearing :/

wow

No, no, this is horrible. You see, the flag will go to the husband or wife of the deceased soldier as next of kin. This flag is going to the son.
Both of his parents are gone.

I had to reread that last comment on this a few times and when I realized what that meant and my heart just fell through the fucking floor

racydoctorsteel:

notsoinnocentalchemist:

trytoswimtostayfloat:

stay-ocean-minded:

honorized:

dreamsof-paradise:

Every single person needs to reblog this. No, it will not ruin your blog, it will make it a million times better. 

So much respect. And sadness. He’s trying so hard to stay strong.

i’m tearing :/

wow

No, no, this is horrible. You see, the flag will go to the husband or wife of the deceased soldier as next of kin. This flag is going to the son.

Both of his parents are gone.

I had to reread that last comment on this a few times and when I realized what that meant and my heart just fell through the fucking floor

fangirls-be-like


guardianangelof5hommos:

white-eskihomoo:

its-gotta-be-youuuuuuuu:

niallismyspecialleprachaun:

harry-styles-ultimate-fan-blog:

banging-nialler:

1-d-memes:

0nedirectionn:

I LOVE WHOEVER MADE THIS.

OMG. crying though.

oh my hahahaha

WHAT IS AIR!!
I just added that to my favorites.
the end.

OMFG. I just fell. CAN’T BREATHE.

omfg. crying. i can’t… omg.

oh my god

OMG ITS BACK YES

lololol

this is perfect!

guardianangelof5hommos:

white-eskihomoo:

its-gotta-be-youuuuuuuu:

niallismyspecialleprachaun:

harry-styles-ultimate-fan-blog:

banging-nialler:

1-d-memes:

0nedirectionn:

I LOVE WHOEVER MADE THIS.


OMG. crying though.

oh my hahahaha

WHAT IS AIR!!

I just added that to my favorites.

the end.

OMFG. I just fell. CAN’T BREATHE.

omfg. crying. i can’t… omg.

oh my god

OMG ITS BACK YES

lololol

this is perfect!